lördag 28 november 2015

Dryga 2000 bilder på 7.38 minuter, till rytmen av Opus

Som jag sagt tidigare så är det alltid svårt hur man ska förvalta alla sina bilder man tagit på resan. När jag kollat över dem och sorterat är det runt 300st som är riktigt bra. Jag hade då tanken att jag skulle göra ett bild spel till Erics Opus. Det visade sig dock att endast ca 300 bilder gav en alldeles för kort speltid. Så jag dunkade in alla bilder för att sedan radera de som var för lika varann.

Resultatet vart ca 300 bilder på 7.5 minuter. Tempoväxlingar med musiken som visar bilder mellan 0.3per sekund till 0.8per sekund, så när det är maxtempo rullar bilderna på rätt snabb takt.

Resultaten vart rätt coolt och summerar resan på ett värdigt sätt. Efter som jag använder Eric Prydz musik så har det varit lite problem med rättigheterna i vissa devices och i en del länder. Så om du inte kan spela filmen testa då länkarna under så kommer de funka även för dig.

 
Om denna ej går att spela testa den på Vimeo



Eric Play Opus first time Live at EDC Las Vegas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar